Další změnou ve směrnicích hry Plamen je určování vhodných a nevhodných hasících přístrojů. Už to nejsou hasební látky, ale opravdu jen hasící přístroje. Proto už není možné uvádět písek, vodu, tlumici a pod., ale pouze PHP: vodní, práškový, pěnový, nebo CO2-sněhový. PHP je možné říci, ale není...
1. úkol – každý člen hlídky si vylosuje a určí 1 topografickou značku (viz obr.)
2. úkol – hlídka zorientuje mapu pomocí buzoly
3. úkol – plní pouze starší kategorie
Hlídka si vylosuje jeden ze tří možných orientačních bodů (v terénu označených). S pomocí...
Úkol
Každý člen hlídky si vylosuje jeden z těchto uzlů:
Tesařský uzel - váže se na ležící hadici, jedním koncem provazu, druhý konec provazu je jakýmkoliv způsobem upevněn (ke stromu, k větvičce apod.)
Zkracovačka - libovolně (na zemi, v ruce apod.) v libovolném úseku provazu
Plochá spojka - v...
1. ÚKOL
Ve trojici provedou na jednom soutěžícím obvaz zraněného kolena třícípým šátkem a přenesou jej na vzdálenost 20 m (pomocí stoličky z lidských rukou). Šátek je nutné nejprve složit dle obr. Takto připravený přiložit na ránu (koleno) a upevnit zkřížením vzadu a vytvořením libovolného uzlu...
Každý člen hlídky překoná ručkováním nebo jiným libovolným způsobem na laně zavěšeném bezpečně mezi dvěma stromy vzdálenost 3 m kategorie mladší a 4 m kategorie starší (tuto vzdálenost musí překonat ruce závodníka). Maximální bod prohnutí lana nad terénem je 2 metry. Překonávání překážky dvěma nebo...